28 Aralık 2012 Cuma

Koca hipermarkette bir börülce bulunmaz mı?

Sıkıcı geçen bir iş gününün ardından sevgili eşimi işten aldım. Haftasonu misafir geleceği için güzel mamalar yapacak anlaşılan, bu yüzden alışverişe gittik. Yumurta, un, şeker, süt, kakao derken yine alışveriş arabası ağzına kadar doldu.. Raftan alınıp arabaya koyulan her malzemede televizyonda gördüğümüz cinsten bir yazar kasa çınlaması yankılandı ama
yapacak birşey yoktu.. Ben de kendimi misafirlerin gelişi sebebiyle yapılacak güzel mamalardan nemalanacağımı düşünerek avuttum..

Saolsun benim bitanem bana herzaman yapıyor öyle şeyler ama bir teselli işte.. Bir de börülceli bir salata yapacakmış ama koskoca alışveriş merkezinde bir börülce bulamadık gitti.. Eşim börülceye takıldı, bir türlü listede bulunan diğer malzemelere geçemiyoruz.. En sonunda kontrolü bir süreliğine ele alarak, lise yıllarında üniversite sınavına hazırlanırken test çözümünde kullandığım taktikten bahsettim: "Cevaplayamadığın soruları geçiceksin, cevaplayabildiklerinle devam ediceksin..Sonunda geriye sadece cevaplanmamış sorular kaldığında dönüp bunlar üzerinde tekrar kafa yoracaksın"..Nitekim öyle yaptık, börülceyi de kendi mahallemizdeki ufak marketlerden birinde bulduk.

Televizyonda "huzur sokağı"'nı mı izlesem yoksa "arka sokaklar"ı mı derken, huzur sokağında takılı kaldım. Yıllardır arka sokakların fanatiklerinden biri olarak nedense yeni bir dizi olan Huzur Sokağını izlemek hoşuma gidiyor.. Bir de dikkatimi çeken birşey var, huzur sokağı twitter'ı en yoğun kullanan dizilerden biri.. Bir olay yaşanıyor, ortam hararetlendiği anda sağ alt köşede bir Hastag atıyorlar... Twitter'da bu hastagi arattığımda da hemen bir sürü insanın yorumlarını görüyorum. Reklam ve pazarlama artık anlık olarak yapılıyor, dünya çok hızlı değişiyor.

Siz cuma akşamları hangi dizileri izlemeyi seviyorsunuz? Dizi öneriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...