1 Ocak 2013 Salı

Yirmi Dakika Beklediğinizi Verdi mİ? (#20dakika)

2013 yılının vizyona giren ve benim de şahsen “farklılık” konusunda beklenti içinde olduğum ilk dizilerinden “20 dakika”nın ilk bölümü bu akşam yayınlandı. Sıcağı sıcağına ilk yorumumu yazmak istedim.  Film bir saatten uzun bir süre reklama girmedi ve son 5 dakika için sadece 1 kez reklama girdi. Keşke bu hep böyle devam etse, ama biliyorum bu kadar az reklamla devam etmeyecektir.. En azından reklam sıklığını ve süresini azaltabilecek bir düzenlemeye gitmeleri çok yerinde olur bana göre..
Dizinin ilk bölümü için konunun
akış hızı yüksekti..Olaylar hızlı gelişti, kısa zamanda çok şey işlediler.. Senaryo hızının bu düzeylerde kalması başarılabilirse bence bu dizi 2013 yılının en çok konuşulan dizileri arasına girebilir.
Gelelim konuya.. Bu konuyu bir yerlerden hatırlıyorum diye düşünüyordum ki
 eşim “Kaçış planı” adlı filmden esinlenmiş olabileceğini söyledi.. Evet tam da o filmi anımsamaya çalışıyordum, ve içimden diyordum ki “bu sefer hukukla mücadele etmek yerine çılgınca bir şey yapsalar, karısını hapishaneden kaçırsa, bunu işleseler dizide”.. Ve tam olarak ta öyle olacak gibi görünüyor.  Dizinin konusunun yabancı bir kaynaktan kopyalanmış olmasını umursamıyorum, sonuçta “İntikam” da öyleymiş.. Önemli olan dizinin millileştirilebilmesi bana göre.. Bizim insanımızda aynı duyguları yaşatabilecek doğrum müziği, doğru oyuncuları, doğru cümleleri bulabiliyorlarsa başarılmış demektir.
20 Dakika dizisi de, Huzur Sokağı gibi, bir hastag yayınlıyor; #20dakika…
Bakalım İntikam nasıl bir dizi, onu da Perşembe göreceğiz J
Siz de lütfen 20 Dakika dizisi ile ilgili düşüncelerinizi yorumlar kısmından paylaşın..
@GiderliBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...