5 Ocak 2013 Cumartesi

"İntikam" dizisi beğenildi mi?

Perşembe akşamı Kanal D’de “İntikam” dizisinin ilk bölümü yayınlandı. “20 dakika” dizisiyle ilgili yorumumdan sonra “İntikam” hakkında yorum yazmasam olmaz.
İlk bölümü olmasından mı bilinmez ama kesintisiz, reklamsız olarak bir gösterim de Kanal D’den gelmiş oldu. Fakat benim yorumum yine bunun böyle devam etmeyeceği yönünde.. Bakalım her iki dizinin de bir sonraki bölümlerinde bunu göreceğiz..
İntikam, her ne kadar daha iddialı oyunculardan oluşsa da sanki 20 dakika’nın yanında biraz sönük başladı bana göre..Yani artık insanlar zenginlerin büyüleyici, ulaşılamaz yaşantılarını görmekten sıkılmıştır gibime geliyor.. Ama evet konusu itibariyle esrarengizlik çekici geliyor, ben de şahsen henüz bağlantıyı tam kuramadım. Kim kimin annesine aşık, kim kiminle kimi aldatmış yada aldatıyor henüz netleşmedi, ama birkaç bölüm sonra bu dizi de vizyonda olan birçok dizi gibi klasikler arasında yerini alacağa benziyor bana kalırsa..
Nejat işleri çok severim, onun oynaması önemli bir artı bana göre, aynı şekilde Beren Saat’in izleyicisi de oldukça fazla..Umarım fark yaratan bir dizi olur ve tutar..
Sizin yorumunuz nedir? Lütfen Paylaşın..
@GiderliBlog

4 yorum:

  1. 20 Dakika'yı sevmedim ne yalan söyleyeyim, ama ikiside tutar bence :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten reyting değerlerine bakılırsa İntikam dizisi daha çok izleniyormuş. Sence de CNBC-E deki yabancı diziler gibi dizilere ihtiyacımız yok mu bizim de?

    YanıtlaSil
  3. 20 dakikayı sevmedim ama intikam dizisi süperrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. İntikam dizisi 3. bölümde de reklamsız kesintisiz hatta daha derin b.r bölüm işledi bence, dizinin içinde birbirinden farklı birçok hikaye işlemeye başladılar, Kedi adlı karakterin kızı ve oğlu ile ilgili dramı mesela, yada Annesi hapse giren kızın psikolojik analizi... Bence 20 dakika birçok insanın duygularına çok doğru hitap edebilmeyi başardı umarım böyle devam eder.. Muhteşem yüzyıl dizisi gibi bir bölüm boyunca sadece bir adamın öldürülmesini işlemek gibi saçma bir yola düşmez umarım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...