12 Ocak 2013 Cumartesi

Bir hafta daha bitti, zaman çabuk geçiyor..

Yoğun bir hafta geçirdiğim için bu hafta içinde pek birşey yazamadım. Hatta, dün gece "İntikam" dizisinin 2. bölümü oynadı ama o konuda bile yorum yazamadım ama çok şükür bu haftanın da sonuna geldik, eşimle birlikte keyif yapıyoruz. Kendisi yeni oyuncaklarıyla meşgul :))
 Ne oyuncağı mı?

Tabi ki yeni bir akıllı cep telefonu ve bir tablet.. Teknoloji hızla şekil değiştirirken bizler de onun peşinden koştura koştura gitmeye devam ediyoruz. Eşim ne zamandır Samsung Galaxy SIII istiyordu. Ben de iphone 4 var, akşamları benim telefonla bu duygusunu biraz olsun dindirse de kendine ait böyle bir cihaz istiyordu. Bense sadece telefonla konuşmak ve internete girmek için bu kadar pahalı ve tek bir cihaz almayı saçma buluyordum. Derken dananın kuyruğu bugün kopacaktı ve ben eşime dedim ki:
Bak tatlım; malum 14 Şubat yaklaşıyor, sen de bu telefon konusuna kafayı taktın.. Gel sana bir telefon alalım, sevgililer günü niyetine ben sana bir hediye almış olayım.. Tabi ki gözleri parladı..

20 dakika sonra Gaziemir Optimum alışveriş merkezine doğru yola çıkmıştık. SATURN'deki güleryüzlü ve bilgili satış elemanlarından birinin bize verdiği doyurucu bilgilerden sonra alacağımız ürünlere karar verdik ve satınalıp alışveriş merkezinden ayrıldık.

Eve döndük, ben "Huzur Sokağını" izlerken yeni aldığımız tablet pc yi kurcalamaya başladım, eşim de yeni telefonunu.. Size seçimlerimizden kısaca bahsetmek istiyorum, belki de siz de benzer ürünler alım aşamasındasınızdır ve size de bir fikir verir...

Eğer iphone ve galaxy s3 tarzında bir telefonum olsun ama o kadar pahalı olmasın diyorsanız, Samsung Galaxy Ace Plus ve Samsung Galaxy Ace 2 ürünlerinden birini tercih edebilirsiniz.. Biz Ace Plus modelini tercih ettik..

Galaxy Ace Plus'tan çok kısaca bahsetmek istiyorum size;
Telefonun ekran boyutu 3,65".. bendeki iphone 3,5" , yani iphone'dan daha büyük bir ekranı var..
her iki telefonda da 5 Mp kamera var....
3G, Wi-fi, gps, flaş ve tam dokunmatik ekran özellikleri de yine iki telefonda da mevcut..

ee? peki ne farkı var ki iphone'un? Mesela bendeki iphone 8GB belleğe sahip ama hafıza kartı ilave edilemediği için artırılamıyorken, bu cihazda 2,7 GB bellek olmasına rağmen harici micro SD kart ile 32 GB'a kadar artırabilme imkanı var..

iphone tabi ki çok iyi bir cihaz ama fiyat/performans olarak bakılacak olursa SAMSUNG Galaxy Ace Plus, yani GT-S7500 kesinlikle tercih edilebilecek bir ürün bence..

Gelelim tablet pc'ye.. Tablet denince de akla hemen SAMSUNG ve APPLE geliyor..ancak bu işin içine iyice girer de piyasayı şöyle bir araştırırsanız birçok tablet markası olduğunu ve aslında bunların büyük kısmının ÇİN'deki belli yerlerden ithal edildiğini görebilirsiniz..

Biz yıllardır Türkiye'ye tetris, poly lingua gibi ürünler ithal eden grubun ithal ettiği POLYPAD adında bir tablet aldık çünkü bütün satış temsilcileri bu ürünü fiyatıyla mukayese ettiğimizde çok çok mantıklı buluyordu.. İdeal tablet ölçüsü olarak ne 7" kadar küçük nede 10" kadar büyük olmayan 8", 8,5", 9" gibi boyutlar daha çok tercih edildiğinden biz de Polypad'in 8" boyutlu ürününü satınaldık.

Ürün 1,5 GhZ Hıza ve 8GB belleğe sahip.. Bu ürünün bence tek "olsaydı daha iyi olurdu" diyebileceğim yönü, 3G bağlantısını harici bir dungle ile yapmak zorunda olmamız.. Cihazın üzerinde SIM kart giriş yuvası olsaydı bu cihaz tam süper olabilirdi :)

Samsung GT-S7500 telefonu 659 TL,Polypad 8208-HD tableti ise 379 TL'ye aldık. Heryeri dolaştık ama şu an için en uygun fiyatları SATURN'de bulduk..

Siz tablet kullanıyormusunuz? Ne marka ve model tablet kullanıyorsunuz? Memnunmusunuz, paylaşmanızı umarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...