5 Şubat 2013 Salı

İzmir'e bugün bahar geldi

İzmir için artık kış bitti sayılır. İzmir'de yaşayanlar bana katılacaktır, bugün bahar gelmiş gibi bir hava vardı İzmir'de... Tabi ki birkaç ay daha soğuklar yaşanacaktır, ama artık İzmirliler için kış büyük ölçüde bitti denilebilir.. Yazın yaklaştığını düşündükçe içim kıpır kıpır oluyor. Tabiki doğalgaz faturalarının da düşmeye başlayacağını düşünmek te insana ayrı bir mutluluk katıyor :) Doğalgaz faturası demişken bugün İzmirgaz firmasını biraz eleştirmek istiyorum...


Neredeyse kış bitti, biz henüz tam anlamında bir doğalgaz faturası ödemedik, en son 2-2,5 ay önce bir fatura ödedik o da yazdan kalma 28 TL gibi bir faturaydı. Yani İzmirgaz aylardır sayacımızı okumuyor ve fatura kesmiyor.. "ne güzel işte neden kaşınıyorsun?" diyenleriniz olabilir ama bir düşünsenize bir anda 1000 TL lik bir fatura ile karşılaşmak ne kadar hoş olabilir ki? Ben de bu nedenle bugün İzmirgaz'ı aradım, uzunca bir mücadele sonunda müşteri temsilcisine bu durumu izah ettim. Müşteri temsilcisi abone numaramı aldıktan sonra sayacımdaki endeksi okumamı istedi.. "Endeksi okumak için neden bir personelinizi göndermiyorsunuz?" dediğimde de endeksi vermezsem daha fatura kesilmeyeceğini belirtti.. Ben de telefonu kapattım. Saol izmirgaz benim doğalgaz bedelimi finanse etmiş oluyorsun, ama biryandan da düşünüyorum acaba sayaç okuma maliyetini azaltmak için yapman gerekeni zamanında yapmaktan kaçmış olmuyormusun?

İzmirgaz hakkında söylemek istedikleriniz varsa lütfen benimle paylaşın, burada yayınlayacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...