8 Mart 2013 Cuma

İzmir'de bir haftasonu daha geldi çok şükür...

Yine bir hafta bitti ve çok şükür haftasonu geldi.. Eşimle acaba neler yapsak diye düşünürken Annemle babamı görelim diye karar verdik.. Ama hep biz onlara gidiyoruz annecim çay ikramıdır, meyve ikramıdır yoruluyor.. Hem onları görelim hem de değişiklik olsun diye dışarıda görüşelim diye karar verdik eşimle..

Eşim epeydir Alin's e gidip geçen sefer benim yediğim "tavuk dünyası" isimli menüyü tercih etmemesinden kaynaklanan pişmanlığını telafi etmek istiyordu :) Ancak babamlar akşam uygun değillermiş biz de bu nedenle Pazar günü kahvaltıya gidelim dedik..

Benim tatlı eşim yine ekonomi yapalım diye fırsat sitelerinden bakıp 4 kişilik uygun bir kahvaltı satın almak istedi. Çiçekliköy'de bir kahvaltı yerinde kişi başı 9,90 TL lık bir kahvaltı buldu.. Bana gösterdiğinde bunda birşey vardır dedim. Tabi aramızdaki bu konuşma dün akşam gerçekleşti. Bu sabah Çiçekliköydeki o kahvaltı yerini aramış ve telefonu açan kişiyle yaşadıkları diyaloğu biraz şaşkın biraz da gülerek bana anlattı; Eşim sormuş "Pazar günü boş yeriniz var ise fırsatı satınalacağım" Telefondaki adam demiş ki; "Pazar günü yerimiz var ama sabah 09:30' da gelip 10:30'da gitmeniz gerekiyor" Eşim demiş ki "Nasıl yani? Ya 10:30'u geçerse kahvaltımız?" Adam demiş "Bitecek hanımefendi, bitmeli" :)) görüyorsunuz değil mi Türkiye'de öyle insanlar iş yapıyor ve para kazanıyor ki şaşıyorum.. O adamın muhtemelen altında bir Range vardır kesin.. Paraya para demiyordur... Ama insanlıkmış, müşteri memnuniyetiymiş, satış sonrasıymış, çok ta umrundaydı...

Neyse sonuç olarak oradan vazgeçtik ve Karşıyaka'da bence en güzel mekanlardan biri olan Seyiretepe'de yer  ayırttık. Üstelik kişi başı 15 TL'ye serpme kahvaltı, gevrek seçenekleri ve sınırsız çay ile İzmir'in en güzel manzaralarından birini izleme fırsatını yakaladık :) Seyirtepe ile ilgili fotoğraf ve kahvaltı yorumlarımı Pazar gününden sonra sizlere aktaracağım, İzmir'de oturanlar yada yolu İzmir'e düşecek olanlar bence buraya mutlaka uğramalı.

Aslında İzmir ve çevresindeki kahvaltı mekanları hakkında bir çalışma yapmak istiyorum. Güncel tüm mekanları deneyerek ve görerek, fotoğraflarıyla beraber blogumda yayınlamak çok güzel bir fikir gibi geliyor.. Gel gör ki bu iş hem zaman alır hem de biraz maliyetli.. Bu nedenle aranızda özellikle İzmir'de gidip gördüğünüz kahvaltı mekanları hakkında bilgi ve fotoğraf olanlarınız varsa benimle paylaşabilirsiniz ben de sizin adınızla yayınlayabilirim..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...