27 Haziran 2014 Cuma

2.el araba bulmak ne zormuş kardeşim

Tekrar merhaba;

12-13 gün önce Dacia Sandero Laurate 1.4 benzin+lpg özellikli arabamı birbaşkasına sattım.. Arabamdan çok memnundum, özellikle yüksek bir araç olması sebebiyle altının sürtmesi derdi yoktu, istediğim engebeli araziye girebiliyor istediğim kaldırıma parkedebiliyordum.. Ama ne var ki benim gibi hızı seven birisi için çok bile sabrettim bu arabaya, çünkü araba çok ama çok hantal bir arabaydı.. Özellikle de LPG modunda çalışırken hiç gitmiyordu.. Hoş gerçi benzinli çalışırken de aman aman bir performansı vardı diyemem...

Her neyse şimdi yerine araç almak istiyorum ama nerdee.. Ne kadar bel altı boyalı, düzeltme boyalı, hasar kayıtlı, pert kayıtlı araba varsa onların üzerine kurulu bir piyasa var şu sıralar internette özellikle.. Tabi bu işler bahar aylarında olup bitiyor, herkes alacağı arabayı bahar geldiğinde alıyor ve tüm yazı onnla geçiriyor... Şu anda kalan artıklardan kendimizi bir araba bulmaya çalışıyoruz ama çok zorlanıyoruz.

2005-2006 Renault Megane 2'ler hoşumuza gidiyor son günlerde bu arabalara bakıyorum, etrafınızda bildiğiniz güvendiğiniz bir araba varsa lütfen bana mai atın da kurtarın beni şu dertten.. Dediğim gibi Renault Megane 2 arıyoruz, Dizel yakıtlı, 130.000 KM ve altı, kazasız değişensiz yalansız dolansız bir araç...

Bu arada bileniniz varmıdır? arabada KM'nin fazla olması mı daha önemlidir yoksa yaşının büyük olması mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...